Syndrom náhradní matky

08.07.2015 20:34

Asi jsem si vůbec nepředstavovala, co všechno zahrnuje starost o štěňata. Však hlavně fena se postará, ne? Jenže pak najednou máte 10 kousků v bedně, což je vynikající paměťové cvičení. Nejenže stále počítáte do desíti (sakra, jen devět, kde je, kde je, kde je!!! - aha zalezl pod podložku.... ufff), ale trénujete svoje kombinační schopnosti při přikládání k těm lepším "mlékomatům". U mně se navíc objevuje, jak jsem si soukromě nazvala, syndrom náhradní matky. Matky to asi znají. Když jsem kojila naší malou Anežku, občas jsem se s hrůzou vzbudila a hledala jí v posteli. Ona přitom spokojeně spala vedle v kolíbce. Podobné to mám teď se štěňaty - prostě se vzbudím politá studeným potem a štrachám po posteli a prohmatávám každý záhyb :-). Bude třeba důkladné zrelaxování!